Meld deg på HSMAI-dagen tirsdag 23. august på Hotel Continental
Du møter blant annet disse:
Meld deg på i dag!
HSMAI- dagen må du få med deg, slik at du kan forberede deg godt til å lage markedsplaner og budsjetter for 2017. Se programmet for alle de svært ressurssterke personene vi har samlet for deg denne dagen!
Er du leder, mellomleder eller annen nøkkelmedarbeider i hotell- og reisebransjen, er dette dagen for deg.
Programmet vil vare hele dagen, fra kl. 08.30 til kl 16.00, hvor vi avslutter med snacks og god vin, for dem som ønsker det.
Meld på teamet og deg selv her:
Program
NÅR | HVA | HVEM | ||||||
|
||||||||
08.30 – 09.00 | Registrering og kaffe | |||||||
|
||||||||
09.00 – 09.10 | Velkommen og en kort oppdatering ved Ingunn Hofseth, administrerende direktør, HSMAI Region Europe, og introduksjon av dagens konferansier Morten Torp, Sales & Marketing Director, AVIS & Budget, og leder for HSMAI National Advisory Board i Norge. | Ingunn Hofseth Adm. dir. HSMAI Region Europe |
||||||
|
||||||||
09.10 – 09.40 | Grow your profit Stephen is a leading expert in international e-commerce, travel technology and social media. A solution driven individual with a flair for business and marketing who constantly thinks ‘outside the box’. While adding double digit growth to the bottomline of The Gresham (one of the best known hotels in Dublin and the flagship property for Windward) Stephen is always challenging the norms and almost always the first to implement new products in the European market. |
Stephen Williams Sales and Marketing Director, Windward Management. Medlem av Digital Marketing Advisory Board. |
||||||
|
||||||||
09.40 – 10.20 | En av landets dyktigste økonomer vil oppdatere oss om det økonomiske bildet og hva den vil bety for vår næring | Harald Magnus Andreassen Sjeføkonom Swedbank Norway |
||||||
|
||||||||
10.20 – 10.35 | Kaffepause og mingling | |||||||
|
||||||||
10.35 – 10.50 | Hvordan bygge en god servicekultur som skaper fornøyde og lojale kunder? | Du møter en Servicehelt | ||||||
|
||||||||
10.50 – 11.50 | Debatt: Vi vil debattere status, trender og fremtid for norsk hotell- og reiselivsnæring | Debattleder: Kai Holmberg Partner Unfold AS |
||||||
|
||||||||
Du møter også: | ||||||||
|
||||||||
Harald Magnus Andreassen Sjeføkonom Swedbank Norway |
||||||||
|
||||||||
Torgeir Silseth Adm. dir. Nordic Choice Hotels |
||||||||
|
||||||||
Morten Thorvaldsen Konserndir. Thon Hotels |
||||||||
|
||||||||
Svein Arild Steen-Mevold Adm. dir. Scandic Norge |
||||||||
|
||||||||
Bente Holm Adm. dir. VisitOSLO |
||||||||
|
||||||||
Helge Otto Mathisen Konserndir. Color Line |
||||||||
|
||||||||
Gjøran Sæther Adm. dir. Fursetgruppen |
||||||||
|
||||||||
Tarje Hellebust Administrerende direktør, Radisson Blu Plaza District Director, Carlson Rezidor Hotel Group |
||||||||
|
||||||||
11.50 – 12.50 | Deilig lunsj og mingling | |||||||
|
||||||||
12.50 – 13.10 | New Generation Guest Survey Systems: Empowering Marketing & Operations Teams | RJ Friedlander CEO and co-founder ReviewPro. Medlem av HSMAI Europe Digital Advisory Board. |
||||||
|
||||||||
13.10 – 13.20 | En gjennomgang av de ulike rundebordene i rundebordsdiskusjonene. | |||||||
|
||||||||
13.20 – 13.45 | Rundebordsdiskusjoner, runde 1 Parallelle sesjoner under ledelse av spesialister innen sine områder. Rundebordsdiskusjonene skal foregå tre ganger à 25 minutter, slik at alle kan få med seg opptil tre ulike temaer. |
|||||||
|
||||||||
2. Strategies to increase direct bookings Avvio is a Hotel Booking Engine Provider. Since founded in 2003, Avvio has consistently broken new ground with cutting-edge technologies that enable hotels to drive considerable growth in direct bookings and reduce their dependence on OTA channels. |
Frank Reeves CEO and Co-founder Avvio |
|||||||
|
||||||||
3. Hør hvordan THE THIEF jobber med prissetting, revenue-arbeid, affiliasjon med designhoteller og internasjonalt salg | Frederik Lindvik Operations Manager THE THIEF Andrea Belck-Olsen Director of Sales THE THIEF |
|||||||
|
||||||||
4. Mobilens rolle i kundereisen | Siri Gomnæs Børsum Industry Leader Google Norway Ida Haneborg Industry Manager Google Norway |
|||||||
|
||||||||
5. Arrangementer og eventer som den nye drivkraften i reiselivsmarkedsføringen | Bente Holm Adm. dir. VisitOSLO |
|||||||
|
||||||||
6. Grow your profit continues | Stephen Williams Sales and Marketing Director Windward Management. Medlem av Digital Marketing Advisory Board. |
|||||||
|
||||||||
7. Guest Intelligence: The Most Powerful Weapon for Savvy Hotel Marketers ReviewPro is specialist in Guest Intelligence solutions for the hospitality industry. Their cloud-based solutions enable clients to obtain a deeper understanding of reputation performance as well as operational/service strengths and weaknesses. They provide actionable insight to increase guest satisfaction, rankings on review sites/OTAs and ultimately revenue. |
RJ Friedlander CEO and co-founder ReviewPro. Medlem av Digital Advisory Board. |
|||||||
|
||||||||
8. Big Data in Hospitality – What we can learn from global players SnapShot is a Hotel Demand Management company that specialises in helping hotels aggregate and use their data. They provide useful tools and services to empower hotels to take informed decisions in managing their demand to increase profits. |
David Turnbull COO and co-founder Snapshot. Medlem av HSMAI Region Europe Revenue Management Advisory Board. |
|||||||
|
||||||||
9.Rate parity: new rules in a new world The presentation will inform on which options individual hotels and chains have these days and what is happening in the distribution landscape now that in some countries hotels are not longer bound to respect parity with OTA’s. Is the end of parity in sight or is parity good in some cases and can hotels benefit from parity? We will also talk about recent trends and the start of the big pricing war for direct business. |
Joris Beerten Business Development Director Northern Europe & International Markets OTA Insight |
|||||||
|
||||||||
10.Digital Marketing – What is hot, not and up and coming.
Discuss the future of marketing in a digital world, how it is changing and what are the hot new tactics in this brave new world. |
Christopher Robinson Senior Manager, Global eCommerce + Digital Services – Europe Marriott Digital |
|||||||
|
||||||||
11. Hvordan kan du nå frem til riktig målgruppe gjennom god innholdsmarkedsføring og hvordan forberede seg på snapchat-generasjonen? | Presenteres senere | |||||||
|
||||||||
13.50 – 14.15 | Rundebordsdiskusjoner, runde 2 En gjentagelse av diskusjonene i runde 1 |
|||||||
|
||||||||
14.20 – 15.05 | Rundebordsdiskusjoner, runde 3 En gjentagelse av diskusjonene i runde 1 og 2 |
|||||||
|
||||||||
15.10 – 15.40 | Oppsummering Lederne av de ulike rundebordsdiskusjonene rapporterer tilbake i plenum |
|||||||
|
||||||||
15.40 – 16.00 |
Marriott ekspanderer stadig og mange vil lære av de. Hør han fortelle om det kommende mentorprogrammet som du og dine kollegaer også kan delta i:
|
Christopher Robinson Senior Manager, Global eCommerce + Digital Services – Europe Marriott Digital |
||||||
|
||||||||
16.00 | Velkommen til mingling, med litt vin og snacks. | |||||||
|